ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Драган Симовић: ПУКОВНИК БОГИ: ТАЈНИ ОБАВЕШТАЈАЦ ИЗ АКАШЕ

Вечерас ми, у поверењу, рече мој врли пријатељ (Пуковник Боги), човек упућен у многе тајне овога света, да сам изложен жестоким енергетским и менталним нападима од стране мрачних и окултних служби које одавно раде на разбијању Језгра Белог Србства.

 Ти си им кост у грлу – казује ми Пуковник, стари лисац и искусни војни обавештајац – јер ти ствараш и пишеш лирику која буди и освешћује Бело Србство. Ја не желим да те застрашим – наставља Боги – већ те само опомињем, да би био што буднији, што мудрији и што обазривији. Њима (а ти знаш на кога мислим!) смета сваки онај Бели Србин који ради на буђењу и освешћивању својега Рода.

Ја ћу позвати своје пријатеље – србске посвећенике, исцелитеље, чаробњаке и шамане – да ти на даљину припомогну, да ураде енергетску и менталну заштиту око тебе. Боги је сазнао, од наших заједничких пријатеља, да у последње време осећам малаксалост и клонулост, да ме мучи низак крвни притисак (који се некада спусти на деведесет и осам!), те да ми се, услед тога, узнемири и узлупа срце.

 Све су то знаци енергетских и менталних напада на тебе – закључује Пуковник – јер се, ових дана, тако осећају сви наши пријатељи који, попут тебе, раде за Србску Ствар.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat